divendres, 7 de maig del 2010

Debat sobre les orientacions sexuals de les persones


EL DEBAT:

Som un taller d’estudi assistit de tercer d’ESO de l’ institut IES les termes. El taller el fem els dimecres i els divendres. Al taller fem deures , estudiem i resolem qüestions .... En aquest debat vam parlar sobre la homosexualitat.




SENSACIONS:

Vam fer un debat apassionant sobre l’Homosexualitat. Vam participar tothom i va ser molt interessant. Jo estava en contra de l’homosexualitat. Em vaig sentir bastant bé, van ser molt agressius i jo clarament defensava la meva. M'ha agradat sentir i saber l’opinió del meus companys.
Adrián

L’Homosexualitat
En la meva opinió ser homosexual no és una cosa dolenta, però la gent té la seva
Ideologia i es pensa que ser homosexual està mal vist.
Al taller assistit van fer un petit debat on va sortir aquest tema, per la meva part havia de defensar l’homosexualitat amb un petit grup de gent i els altres estaven en contra.
Per part meva vaig dir que cadascú és lliure d’escollir amb la persona que vol estar i que ningú pot prohibir-te ser el que no ets, perquè tots deien que teníem que ser fidels a la religió i que un home ha d’estar amb una dona i una dona amb un home i no podria ser del mateix sexe.
Va ser una experiència bona ja que vaig escoltar les opinions dels meus companys i les seves sensacions.
Marcos

Va estar bé però el Adrià i la Silvia es van comportar d’una forma competitiva ja que l’activitat consistia en passar-nos-ho bé i aprendre coses . La meva sensació va ser bona , col•laborava bastant en el debat no era molt competitiu com l’Adrià i la Silvia. Quasi tothom vam participar i vam aprendre bastants coses ,vaig reflexionar i no va canviar la opinió i em va agradar l’opinió del altres companys (algunes)la veritat es que va estar molt be l’activitat.
Eduardo Garcia Gassol

Durant el debat em van dir que fes un paper de que estava en contra de les relacions homosexuals.
Hi ha gent que està d'acord i altres que estan en contra, no és res dolent ser homosexual o heterosexual perquè cada persona és lliure dels seus pensaments i cada persona té els seus drets.
Johanna

En aquell debat vam participar els membres del grup, que som de 3º d’ESO de l’IES les Termes.
El meu paper va ser no defensar als homosexuals.
Vaig defensar als heterosexuals dient que es veu molt malament que dos homes s‘agafin de la mà pel carrer o que dos homes s’agafin el cul, i veure això pot resultar incòmode per un home heterosexual.
Jo nomes vaig escolta i vaig participar un poc en aquell debat.
Va estar divertit escoltar als companys i veure con defensaven als homosexuals i heterosexuals .
En vaig sentir poc escoltat pels meus companyes,i és per això que quasi no vaig participar amb ells.
En realitat, la meva opinió es que encara no estic acostumat a veure a una parella d’homosexuals agafats de les mans.
Juan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada