dijous, 18 de febrer del 2010

Les Fontetes de dimarts i dijous

Hola, som els d'estudi assitit, anem els dimarts i dijous, la nostra monitora és la Andrea, els dimarts també ve la Carla i els dijous també la Marga.

Al taller aprenem coses noves i molt divertides. De 5:30 a 6 fem deures i de 6 a 6:30 fem activitats.

I ara ens presentarem:

Hola sóc el Eric,faig 6è a de primaria,tinc 11 anys,sóc molt aficionat a les arts marcials,a les coses sangrants y al futbol americà.


Hola, jo sòc la Monica,faig 6è b de primaria i tinc 12 anys, i a la Martina, una amiga meva també d'estudi assistit li va caure molt bé el Marcos de Serraparera.

Hala,me dic crystal tinc 10 anys i faig 5a i el que mes magrada es jugar al ordinador.

Hola soc julia,faig 5B tinc 10anys m`agrada la musica i ballan soc molt divertida no u se per que soc tan timida pero a mi agrada uno 6B bueno soc de nueva york pero me criat en santodomingo yo he viatjat molt aixi acaba la meva història.

Hola soc l' anna de l'escola de les fontetes tinc 10 anys a mi magrada estudi asistit i a vusaltres? jo faig hip hop jo vinc de Andorra.

Hola sóc la Nadia.
Sóc una miqueta timida,m'garada riure.
Tinc el cabell rossa,sóc alta i tinc els ulls de color verds.
M'agrada fer amics.
Patito Feo es la meva preferida serie de televisio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada