dimecres, 17 de febrer del 2010

Fontetes TEA

Som del grup de dilluns i dimecres d'estudi assistit de Les Fontetes. A vegades anar-hi és divertit, però avegades no. Hem fet algunes activitats que ens han agrada't com l'escubidu i ens agrada baixar a informàtica amb temps lliure.

Alguns no ens agrada baixar al pati a fer algunes activitats i, a altres no ens agrada que es possin a parlar en algunes activitats (molestant).


Hola,sóc el Ricky faig el curs de 5é B de primària, estic des de 3er de primària a Les Fontentes.M'agrada el futbol i anar amb bmx de gran vull tenir un cotxe per tunejar-lo.

Hola, sóc en Facundo tinc deu anys, vaig a les Fontetes,i faig quart A. Vaig a l'estudi assistit els dilluns i dimecres. M'agrada jugar a futbol i patinar també m'agrada dibuixar.

Hola sóc la Wendy i tinc 11 anys m'agrada l'escola i vaig a 5é, també m'agrada anglés.

Hola em dic Darwin tinc 11 anys i estudio a Fontetes. M'agrada el futbol i l'skate. Fa quatre anys que estic a Espanya, jo sóc de l'Argentina.

Hola em dic Abdenbi tinc 12 anys i estudio a Fontetes. M'agrada l'informàtica i sóc de Marroc, però fa 2 anys i 4 messos que estic a Catalunya.

Hola, em dic Shelia,sóc de Catalunya i tinc 11 anys, visc a Cerdanyola. Sóc de l'escola Les Fontetes i el juliol faig 12 anys i en el taller d'estudi assistit m'ho passo molt bé estudiant i fent els deures que tinc. I avegades fem jocs divertits.

Hola, em dic Karen, sóc de Colombia de la part de Bucaramanga i em diverteixo molt a l'aula d'estudi assistit, perquè juguem molt i ens ajuden a fer els deures. Tinc 10 anys i m'agrada jugar, divertir-me amb coses divertides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada