divendres, 9 d’abril del 2010

SOLDAT, per el GORDO

LA MEVA GUERRA I LA MEVA TREGUA.


-15 de setembre de 1869:

La meva guerra va començar en el 1869, quan em vaig allistar en la marina, allà vaig conèixer a en Jhoni O'conor amb el mot de EL COCA. Al dia després el s'argent William ens va dir de fer durant 5 anys un entrenament de 17 hores.

-20 de agost de 1874:

Quan van passar aquells 5 anys vam anar a Irak perillosament i amb molt de compte perquè ens van donar la missió de treure d'allà un camió bomba, estava carregat de c4, situat en un carrer on hi vivien mes de 1367 famílies. M' acompanyaven en s'argent William, en Joni el coca, en Toni, l'Eduard i finalment jo en Joel alias el GORDO. L'Eduard va ser el primer que sense pensar va anar fent l'animal, nosaltres vam inentar aturar-lo però la seva bogeria va ser mes fort. Ens van donar l'alarma d'anar a tota castanya. Vam perdre a molts soldats i a molts amics que ja era com germans.

Des de llavors, només dic PAU!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada