dissabte, 10 d’abril del 2010

El noi dels meus sominis. Per Bella

El noi dels meus somnis

El noi dels meus somnis seria algú que estigués sempre amb mi, que mai em traicionés, que sigui graciós i senti el mateix que jo.
Perquè la persona dels meus somnis estigués amb mi tindrien que passar moltes coses. Ens hauríem de veure més temps com per a poder conèixer-nos millor, si ens veiéssim més sovint podríem connectar més i fer realitat els meus somnis d’estar amb ell.
El meu somni seria amb un noi que m’estimi com ningú, que per a ell sigui el centre del món on ningú pot fer mal amb els sentiments de l’altre. M’agradaria fer coses com anar a muntar en bicicleta o anar a caminar pel bosc, donar-nos petons fins que es desgastin els llavis, consumar el nostre amor amb tanta passió que sigui com la primer vegada que ens havíem vist.
Les coses entre nosaltres m’agradaria que fossin molt intenses però també m’agradaria anar una mica més lent per a poder viure els nostres moments un per un.
M’agradaria tenir-lo al meu costat per a ser molt feliç amb ell i passar els millors moments de la nostre vida junts.


Bella

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada