dimarts, 2 de març del 2010

FONTETES DIMARTS I DJOUS grup D

Bona tardaaaaa!! Som els nois i noies del taller d'estudi Assistit del CEIP Fontetes de dimarts i dijous. No estem tots, però volem parlar amb vosaltres. Les professores són la Imma i la Jenni.

Hola! Em dic Genesis tinc 8 anys i sóc de 3B i tinc una professora que es diu Jenni i Imma. Tinc molts amics i la meva millor amiga és la Melanie. En el taller fem jocs i fem activitats. La Jenni quan no tenim deures ens dóna fitxes. El que més m'agrada és quan juguem entre tots i fem activitats amb les mestres. EL joc que més em va agradar va ser la mímica. Moltes gràcies i adeuuu!!

Hola! Em dic Santi i sóc d'Urugay i faig 3r A. El que més m'agrada és la bici i els jocs de guerra. Al taller estudio i jugo. El que més m'agrada del taller és jugar i el que no m'agrada és estudiar. El dia que més m'agrada és San Juan. M'agrada estar amb el meu amic Juan i també jugo amb ell. A vegades molestem a l'Abril. Adéu CROMAAA!!

Hola CROMA! Com estàs? Sóc el Juan. A mi m'agrada estudiar i jugar amb el Santi que és el meu millor amic. Al taller fem moltes coses amb la Jenni i amb la Imma. El que més m'agrada és jugar amb els meus amics. Sóc de 3r A! adeuuuuuuu m'han encantat parlar amb tu!! :)

Hola bona tarda CROMA! Sóc la Melanie. Nosaltres a primera hora a la tarda berenem, després fem deures i després juguem una miqueta i acabem recollint la classe i ens anem a casa. Després jo jugo amb els meus amics. Un joc que em va agradar del taller va ser el Karaoke!

Holaaaa CROMA! Em dic Nicolás. M'ajuden molt la Jenni i la Imma. Sóc de 4t A i vaig entrar més tard al taller però m'agrada molt. M'agrada molt anar a informàtica. Al taller he fet més amics com el Johan, l'Abdelghani i les noies, la resta ja els coneixia. No m'agrada quan ens barallem. Adeuuu!!

Holaaa!! Em dic Johan i sóc de 3B. Al taller berenem i després fem deures. El que més m'agrada del taller és jugar i el joc que em va agradar més va ser el joc de les cadires. adeuu!!

Holaa! Jo sóc l'Abdelghani i tinc 13 anys. M'agrada el skate. M'agrada escriure al taller d'estudi assistit. I Adeu!!!

Falta l'Abril i la Ruth però les agrada molt jugar i estudiar molt l'estudi assistit.
ADEUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Fins que ens trobem una altra vegada!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada