dimecres, 24 de febrer del 2010

DESCRIPCIO D'ESTUDI ASSISTIT JO MATEIXA

Hola em dic Fran soc de Ecuador ,faig 4t a,i tinc 9 anys , el que magrada d'estudi assistit em fet tot el curs, quan acabavem de fer els deures i despres fem jocs i magrada per aixo i també magrada jugar tots el jocs que jugin els demes.
I mai m'enfado i es al segon curs i aquet any faig mes coses pero avagades quan no tinc deures la montse em dona fulles i jo despres li donu i mai m'avorreixo, i també hem fet la carta del amic imvisible.
I també d'entra a la clase per fer deures fem berena i juga i despres entrem a clase entrem a clase i fem els deures i els dies que fem d'estudi assistit,dilluns i dimarts .
Avagades jugo a futvol i magrada tots els esports com el (tbol,basquet,balomanoi corru molt i casi mai em cansu.
i la meva sinatura es Catàla ,matiques , educasio fisica i medi , música i plastica
I el jugado preferit ès al real madrit i tic la camisa de el real madrit , sempara fax dibuixs i per aixo tinc un gos petit mol vunic i tanve am grada la papallona i las Somos las divinas es la canso de las divinas i ja esta i tanbe de la Maria Isavel i los simpsons i ja esta .
Magrada las de h2o son sirenas i avans fella poli i soc del Xip Xarau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada