dimecres, 10 de febrer del 2010

CEIP SERRAPARERA!! Ens presentem...

Hola a tots els altres Tallers d’estudi assistit!
Som els alumnes del TEA de l’escola Serraparera de Cerdanyola! En aquest taller participem alumnes des de tercer de primària fins a cinquè! Avui ens presentarem i properament explicarem alguna o algunes de les activitats que duem a terme al TEA! Ja que el nostre centre d’interès triat per aquest trimestre és la música en destacarem la que més ens agrada, també.


Hola, sóc jose i faig 4 de primària. Sóc de Barcelona i destacaria El carácter de mi. M’agrada molt jugar i la meva música preferida és davit getta Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent: Le Opardo


Hola, sóc L' alex i faig 4 de primària. Sóc de CERDANYOLA i destacaria el meu carácter bo de mi. Magrada molt escultar musica i la meva música preferida és Arminbanburen. Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent: soc un bromista



Hola, sóc zainab i faig 5 b de primària. Sóc de cerdanyola i destacaria com soc de mi. M’agrada molt basketi la meva música preferida és ninguna .Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent:


Hola, sóc Gonzalo i faig 4 A de primària. Sóc de argentina i destacaria com soc de mi. M’agrada molt tennis i la meva música preferida és its may laif . Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent:


Hola, sóc jeremy aldair i fai 4,A de primària. Sóc de BOLIVIA i destacaria QUE SOC BROMISTA de mi. M’agrada molt JUGAR A FUTBOL i la meva música preferida és DADI YANCKE . Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent:SOC UN AGUILA PER QUE SOC RAPID.


Hola, sóc EL ERIC i faig 4,A de primària. Sóc de CERDANYOLA i destacaria QUE SOC MOLT BROMISTA de mi. M’agrada molt EL FUTBOL i la meva música preferida és ESTOPA Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent: SOC MOLT FORT COM UN LLEO.



Hola, sóc la Laura de Jaime i faig 3r de primària. Sóc de Sabadell i destacaria que sóc presumida de mi. M’agrada molt ballar i la meva música preferida és Hanna Montana. Él símbol que he triat per a caracteritzar-me és el següent:

1 comentari:

  1. Hola a tothom, estic molt contenta de conèixer les vostres aficions i amb què us identifiqueu. Són molt divertides i originals!!

    Espero que ens feu gaudir de les noves experiències que tingueu al taller i les poseu al blog.
    Una abraçada gran per a tots i totes

    Elsa

    ResponElimina